דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תקליטן לבר מצווה: מוזיקה לאורחים 

מאת    [ 21/08/2012 ]

מילים במאמר: 441   [ נצפה 1988 פעמים ]

הנה ילדכם הגיע לגיל 13, ואתם כבר מתחילים לתכנן את אירוע הבר המצווה שלו לפרטי פרטים. ההתרגשות גדולה ואתם בעיצומם של חיפושים אחר האטרקציות, הקייטרינג המתאים, הצלם, האולם, המוזמנים, ההזמנות ומה לא. בנוסף לכל אלה תצטרכו גם לבחור לאירוע תקליטן. מישהו שאתם יכולים לסמוך עליו שיעשה הרבה שמח על הרחבה, ובנוסף יידע להתאים את המוזיקה למגוון הגילאים של האורחים.

נשמע לי טוב

חשוב שתדעו כי בחירת התקליטן עבור הפקת בר מצווה מהווה גורם מרכזי ומשמעותי להצלחת הערב. מי שחולש על הצלילים הוא זה שיוצר במקום את האווירה המיוחדת והמתאימה. תפקידו להרקיד את כל האורחים ולשמח אותם, ולא חס וחלילה להשאיר אותם על הכיסאות משועממים. הוא למעשה גם זה שינחה את הערב, על פי בקשתכם.

אז את מי לבחור ואיך? כצעד ראשון דברו עם קרובים שלכם, חברים, מכרים ובני משפחה ובדקו  האם הם מכירים תקליטן מקצועי, רגיש ואיכותי שיידע לשלב מוזיקה מגוונת לטעמו של הילד וחבריו, וגם שתתאים לאורחים הסוגרים. נסו להיזכר האם הייתם באירוע בו התלהבתם מאוד מהמוזיקה ורקדתם בו בלי הפסקה. במידה ולא, תוכלו להתחיל את החיפוש באינטרנט או בפייסבוק.

ישנו מגוון רחב של תקליטן לבר מצווה, לכן חשוב לבדוק המלצות באינטרנט של לפחות מספר אנשים, וכמובן להיפגש עם התקליטן הפוטנציאלי בטרם האירוע. במהלך הפגישה תוכלו להכיר את הפנים מאחורי השם ולהתרשם לטובה או לרעה. אל תהססו לשאול את כל השאלות הנדרשות, ואפילו לבדוק האם הוא מעודכן בכל הלהיטים העכשוויים, שהרי ילדכם בוודאי ירצה להרשים את חבריו עם מוזיקה טובה ואיכותית. במהלך הפגישה חשוב גם לסגור מול התקליטן את השעה בה הוא מגיע ובה הוא מסיים, האם יש לו אירוע אחר באותו יום והאם הוא יוכל להנחות את האירוע.

חשוב מאוד שהתקליטן יהיה בעל ניסיון ורקע בתחום, ולמקד את כל תשומת ליבו לחתן בר המצווה ולדאוג לאווירה מרגשת, תוססת ושמחה. בקשו ממנו ליצור לכם רשימת שירים לאירוע ובדקו עם ילדכם האם זה מתאים להם והאם על זה הם חלמו. לא תרצו לראות פרצופים של ילדים מאוכזבים ביום המרגש של חתן בר המצווה. אל תתביישו לבקש שירים מסוימים שאתם אוהבים, או שמתאימים לעדה שלכם, והרגישו חופשי להכניס או להוריד שירים לרשימה – מדובר בכסף יקר שיוצא מכיסכם. לאחר שבחרתם את התקליטן שמתאים לכם ועונה על הצרכים שלכם, תוכלו גם להוסיף את שמו להזמנות בר מצווה, על מנת להדגיש את חשיבות המוזיקה שהולכת להיות באירוע.

מי לא רוצה שהאירוע המרגש של בר המצווה של בנו יהיה מושלם מההתחלה ועד הסוף? כולנו. כיום אנו נמצאים בעידן שבו האומנות, הדימוי והנראות הפכה לדבר עיקרי וחשוב מאין כמותו, שמעיד על מי שאנחנו ועל מה שאנחנו משדרים. ההזמנה שאתם תיבחרו לבר המצווה של בנכם תביע את המסר של האיכות ואת טיב האירוע. לכן, הפקת בר מצווה מתחילה כבר בבחירת ההזמנה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב